Tema: Re: Reik patarimo dėl rasojančių iš vidaus langų
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2012-08-24 12:35:03
bijau pirmeluoti, bet man atrodo paketų išsihermetizavimas priskiriams prie
paslėptų statybinių defektų ir jiems turi būti taikomas ar ne 10m garantinis
terminas...
taip, kad jeigu firmelė nebankrutavo siūlau kreiptis į juos, prieš tai
paskaitinėjus STR'us...
kad paketus keisti reikės tai faktas, o dėl rėmo, nu nžn per 9m kaip sakant
daug vandens nutekėjo gal visgi reikėtų pasitaupyti ir pasikeisti su visais
rėmais.
tiesa perkant paketus jau įdėtus į remus sunku patikrinti paketų kokybę. nes
išsihermetizavimas įvyksta dėl to, kad buvo pažeistas butilo sluoksnis ant
rėmelio, arba tiksliau buvo netolygiai užneštas. polisulfidas arba
poliuretanas naudojamas paketo suklijavimui hermetiškumo nesuteikia, tai yra
klijai, žinoma jie šiek tiek sulaiko drėgmę, bet po 5m pasėkmes matote.