Tema: Ats.: Juodas polietileno vamzdis su balta juostele - kam skirtas?
Autorius: siGis
Data: 2012-08-24 08:49:30
Vat kazkaip ten yra kad isalas kabelio nesugadina. Net ir aukstos
itampos kabeliai klojami tiesiai i zeme. Net su smelio pagalve nelabai
kas linkes cackintis ir is esmes bet kaip pakloti kabeliai sekmingai
tarnauja labai daug metu. Tai galima butu paaiskinti dideliu kabeliu
tamprumu ir lankstumu ir tuo kad isalas kiloja visa kabeli, o ne
kazkuria viena jo dali, kitos, nejudancios, atzvilgiu. Tokie dalykai
gali buti imanomi ivedant i pastata per pamata. Stai ta vieta turi
buti atatinkamai padaryta kad butu laisvumo.

"Terpentinas"  parašė naujienų

Na, kad elektra neužšąla tai mes visi žinome, bet jei pašalas pradeda
tampyti kabelį aukštyn /žemyn tai po kurio laiko elekta nebeprateka ir
automatukas išsijunginėja. Tam ir reikalingas vamzdis. Jei sakysi, kad
tam
reikalinga žvyro pagalvė, paklausiu kur nubėgs vanduo iš tos pagalvės
jei
aplink molis?