Tema: Re: Sodra neatiduoda ligos pasalpos
Autorius: monaxas
Data: 2012-08-10 19:54:11
Ai ble, ir man taip buvo. Tai išaiškino, kad tai yra ligos PAŠALPA, jei
nepaprašai - tai tau ji nepriklauso.

"scrp"  parašė naujienų news:jvvupa$mn7$1@trimpas.omnitel.net...

o kaip jei bankai įvestų naują 'skatinamąją' priemonę: pusmetį pragulėjusius
indėlius panaikintų, sakydami kad 'pusę metų tau nereikėjo pinigų, tai nafig
tau jų reikia' :)

"DK"  wrote in message news:jvvpvc$go6$1@trimpas.omnitel.net...

Tai jei per puse metu neprireike tu pinigu, pragyvens jau ir taip...
Nemalonu aisku, bet taip jau yra.