Tema: Re: sutartis su auksarankiais
Autorius: dz
Data: 2012-08-10 17:36:47
kazkada man su kamino murinimu panasiai buvo kaip tau su klinkeriu

is patirties geriausia susirasyt darbus ant popieriaus, kad ir ranka, ir
suma isivardinti uz juos, iskart niuansus apsprest... ir BUTINAI visada
nedamoketi uz einamuosius darbus, kad jei sproks tai nebutu minuso ieskant
kitu ir dirbant nedadielkas

geriausia istorija man buvo su dazytojais, imokejau ten ju pagrindiniui
zmogui nemaza suma prie visu darbininku, tas pist neatsiskaites su savo
draugeliais ir pabego I uzsieni, po to ejo bobos su vaikais kovot pas mane
tipo as tureciau ir tiem kitiem sumoket uz ta pati:)

"haden"  wrote in message news:k02si4$k5k$1@trimpas.omnitel.net...

Ir tokiu atveju pats geriausias
tavo koziris siusti nx nedamokejus uz darbus,
o ne baksnoti i popieriuka.
Papildomas vargas ieskant ir pan, bet bent lt kisenei lieka.
Man pvz. buvo su plytelemis, atejo pasiruose patalpas (gruntavimas/hidro
iz. etc.) ir sprogo - ne lito nebuvau sumokejes,
tiesiog susiradau kitus ir nusiderejau is ju uz lengvesni starta.

O pasventino mane klinkerio murininkas: kiek sumurina tiek sumoku,
ale murinti bambos aukstyje viena, o uzsikorus ant stalazu uzbaiginet
pakraiges visai kita, ties langais visai mane maudyti pradejo, i prieki
lt reikalaut, issiskirstem, bet su ragais as likau, nes teko brangiau
kitiems uz m^2 moket bjauriu vietu pabaigimo.