Tema: Re: Del saules elektrines, elektros pardavimo
Autorius: Signalizacija
Data: 2012-08-10 14:07:41
Zinant, kad irangos kainas reguliuoja ne Lt rinka, tai niekur jos nemazes,
Supirkimo kaina nuosirdziai netikiu, kad liks tokia kaip dabar jau po seimo
rinkimu, kaip ir netikiu, kad nepakeis  jau prisijungusiems.
Su dabartine kaina investuot gali tik optimistas neturintis kur det $ ir
sventai tikintis musu valdzia. Atsipirkimas ~8 metai, grubiai gali
skaiciuot, kad 1kW per metus sugeneruos nuo ~800 iki ~1000kWh
Jei reikes irangos mailas tikras