Tema: Re: statybos uzbaigimo pridavimas - kokia is to nauda?
Autorius: bbb
Data: 2012-08-09 15:18:45
<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-FAMILY: 'Arial'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: 10pt">
<DIV>1. ar su paskola pirktas?</DIV>
<DIV>2. ar draudi? </DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>"astrus.peilis"&nbsp; para naujien
news:k009kj$40h$1@trimpas.omnitel.net... </DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Sveiki,</DIV>
<DIV>kai prie 2 metus pirkom nam su 84% uzbaigtumu (likusi tik vidaus
apdaila), </DIV>
<DIV>pardavejas sake, galite isirengti, isikelti ir su tokia busena gyventi
</DIV>
<DIV>toliau ir nesukti sau galvos.</DIV>
<DIV>Taciau turime kaimyna, kuris labai pageidauja priduoti 100% uzbaigtuma, o
</DIV>
<DIV>kadangi namas registruotas kaip dvibutis, tai pridavimas galimas tik viso
</DIV>
<DIV>namo, t.y. abieju butu vienu metu. Ir aisku kaimynas nori, kad abiems
</DIV>
<DIV>dalintis pridavimo islaidas per puse.</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Kadangi kaimynui aktualu (nezinau kodel, sako kad del bendros tvarkos), o
</DIV>
<DIV>mums - ne, tai kyla klausimas ar aplamai darom, ir ar dalinames islaidas.
As </DIV>
<DIV>naturaliai neroriu detis prie "kazko", ko man nereikia...</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Gal kas patars: kokia nauda is pridavimo?</DIV>
<DIV>Ar verta tai daryti vien del darymo?</DIV>
<DIV>O gal as nezinau kazko svarbaus, del ko man gali buti reikia
pridavimo?</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Busiu dekingas uz nuomones. </DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>