Tema: Re: įstiklintas balkonas; vanduo; remontas; technologijos/praktikos; rekomendacijos
Autorius: Laimis
Data: 2012-08-07 17:43:50
Terpentinas rašė:
> Pabandyk pasiversti į vandenį ir galvok kur tu tekėtum. IMHO darbas

Kur tekėčiau, tai aišku - žemyn, pro ten, kur galiu pratekėti, kaip
vanduo. Čia jokios mistikos; kas yra vanduo ir kaip jis prateka ir
prasisunkia man aiškinti ir daug pastangų įsivaizduoti nereikia. Taip
pat aišku, kad keli litrai zalpom (su škvalu) nepratekėtų per mažytį
plyšelį, kurį rasti būtų sudėtinga. Be to, jau minėjau, švilpia vėjai,
jaučiasi trauka po palangėm, tai plyšiai, spėčiau, yra nenormalūs;
nebent kokie ventiliaciniai apačioje, jei tokie daromi.
Aš beveik įsitikinęs, kad prateka per nesandarų plyšį tarp lango rėmo ir
balkono.

> sudėtingas ir vargu kas tau patars, nes namo balkono įstklinimas
> nesuprojektuotas lygiai taip pat kaip ir tavo kaimynui iš viršaus ir to
> kaimyno kaimynui.  Taip, kad mesk čia fotkes visais rakursais o mes
> pabandysime paburti.

Nepriklausomai nuo to, kaip jis nesuprojektuotas, pačio rėmo montavimo
ir hermetizavimo technologija turėtų būti daugmaž aiški, atidirbta, kone
standartinė. Čia jau be to, kad "nu tai paimim makrofleksą ir užpurški nu".
Iki fotkių reikalas vargu ar prieis. Pabūrimas man nerūpi; ardysiu ir
spręsiu ar pats darau, ar daro kas išmano. Tik (apsi)sprendimui reikia
info apie montavimo technologiją, kad galėčiau įvertinti ar norėčiau
pats tai daryti.