Tema: Re: Polska gwarancja?
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2012-08-07 07:39:35
Vienas pirmų google rezultatų "Mikroautobusų nuoma" sako, kad Volkswagen
Caravelle kainuoja 240 Lt. Vilnius - (pvz) Varšuva = ~500 km.
Pirmyn atgal grubiai 1000 km. Tegu busikas valgo 10 litrų 100 km. Tai nuoma
240 Lt + saliara ~460 Lt = 700 Lt. Jei surast sklep'ą kur galima atsiimti
savaitgalį tai skaityk galima susisukt be nakvynės.
Kai pasižiūri, kad nuo kai kurių šaldytuvų gali sutaupyt ir 500 ir daugiau,
tai skaityk vieno prietaiso kainos skirtumas atperka kelionę, tai verčia
susimąstyt... :-)
Pas mane ruošiasi bus kuklūs 50-55 kvadratai, ir vistiek sulakstyt į PL
noras yra :-)
Beje, kaip su foto technika iš PL? Bus kur nuvežt Lietuvoj remontuot pagal
garantiją nikon ar kenon?

"70005"  wrote in message news:jvoos3$6rc$1@trimpas.omnitel.net...

"Atlepausis@wrk" <atlepausis@gmail.com> wrote in message
> Reiks chatai nemažai gospodarstwa domowego kupować.

Aš sprendžiau tokią pat dilemą įrenginėdamas naują butą, ir nutariau, kad su
mano kukliais užmojais (70 kvadratų) pierdolinti visokių pirkinių į PL
neapsimoka. Dėl mažų per brangu, o stambių ir neatsiveši be spec.
transporto.