Tema: Re: kaip inkaruoti nuoteku talpa ?
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2012-08-02 21:35:51
bendras gylis atrodo 2.4 m, bet dar turi buti 20-30 cm paklotas. nesu
inzinierius geologas, bet galvoju taip - pas mane molis ir labai giliai 4 m
o gal giliau, iskasus duobe pilsiu 20/30 cm smelio + is sono smelis, tai is
po rudens pries ziema ten bus slapia ir imirke, tai ar nekilnos po to saltis
jos ?
reiks dar skaityti lenkiska instrukcija , nors ben paveiksliukuose nematau
inkaravimo...