Tema: Re: Trukis gipskartonio ir betono sienos sujungime(kampas)
Autorius: shadow
Data: 2012-08-02 09:27:39
"rembo"> wrote > pasiskaiciau apie Knauf Acryl (Deformacinems ir jungiamosioms siulems), bet
> ten parasyta, kad tinka kai siule yra nuo 4 mm iki 25 mm. O jei trukio
> plotis yra nedidesnis nei 1 mm? Reikia ji praplatinti kazkaip ar elgtis is
> serijos "nieko neismano tie gamintojai, darysiu kaip man atrodo geriau" :)

    konkreciai siuo atveju kalba eina apie trukima kampe. Ty slapiai valomas akrilas ne tik lengviau uzpildo itrukima,bet dar ir norimo storio sluoksniu padengia visa kampa.
O sudurimams/siulems lygioje vietoje,ypac 4mm kazin ar isvis akrilas tinkamas sprendimas (praktikoje susidurt neteko)? Jau tada geriau pop juosta+glaistas (ir pigiau tikriausiai). Juolab,kad tokiame plysy dziudamas akrilas trauksis,tad 1 tepimo nepakaks,o pertekliaus nenusveisi.
Na nebent vel gi-lt yra ypatingo lenkisko akrilo :)