Tema: Re: leidimas iš savivaldos pakeisti šaligatvio trinkeles
Autorius: T:\)
Data: 2012-07-30 13:59:21
o trinkeliu paklojimas vietoje ten buvusiu trinkeliu jau statybos darbai, kuriems reikia statybos leidimo. Ar tai zemes kasinejimo darbai?
Sutinku tik su tuo, kad tai yra ne mano turtas ir be savininko leidimo negaliu su juo ka nors daryti. Bet ka daryti kai savininkas tuo turtu nesirupina ir neleidzia tau juo tinkamai rupintis, nors tuo paciu reikalauja tinkamai ji priziureti (valyti, nukasti sniega ir pan.)

T:)