Tema: Re: UPS šildymo sistemai
Autorius: T:\)
Data: 2012-07-25 14:56:42
Siaip pasirinkima turetu nuelmti ko yra norima is rezervinio maitinimo. Jei norima kad butu apasauga sildymo sistemai dingus elektrai tai turi buti ups (na arba generatorius su automatiniu paleidimu kas manau bus x kartu brangiau nei ups+akumas). Faktinai aktualu kieto kuro katilo atveju. Neaktualu su SS, dujiniu, elektriniu ir pan. sildymu.
Jei tikslas tureti energijos ir kitiems poreiki tada jau be generatoriaus niekaip.
Jei gyevni, kur elektros dingimai pasitaiko daznai ir be elektros nebuna para ar ilgiau, ir turi KKK, tai sakyciau upsas +generatorius jau reikalingas. Bet gyvenant priemestyje kur elektros dingimai buna trumpalaikiai, tai generatorius manau nebutinas - jei jau labai beda galima gi issinuomuoti.

T:)