Tema: Re: Gegnes
Autorius: mirkt
Data: 2012-07-25 10:54:08
mano vienas pažįstamas prieš porą metų vis linksniavo steico steico,
dėjo ir gegnes, ir perdangą (karkasinis namas), džiaugėsi, kad lengviau
dirbti, klijuota, impregnuota mediena ir t.t. Nors realybėj man neatrodė
ji tokia labai tvirta, kaip jis pasakojo.. Nesakau, kad su ja kažkas
negerai, gal tik to žmogaus lūkesčiai/pasakojimai buvo didesni :)
Vidurys ten tvirtas, ne iš sekcijos ištrauktas tai tikrai :D

o kaip jums tokios gegnės?
https://lh4.googleusercontent.com/-6bfkRpH_nqA/TrGyGzZHRqI/AAAAAAAAFa8/V9LovcAN04E/s640/IMG_2691.JPG