Tema: Re: Kas tirpiną kraiką?
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-07-24 17:57:52
bbz, turim visokio, o pagrindinis eina dideliuose stiklo pkluošto maišuose
be jokių markiruočių. Pagrinde kažkoks eko iš kviečių, arba paprastas
užnešantis kažkokį cementą.. Jis kai sumirksta pavirsta į karvašūdį, nei
muilas nei vanduo nesigeria, Mano nuojauta - kurmis su vandeniu praplauks ir
viskas, arba reik vonios koncentrato :)