Tema: Re: kiemo danga
Autorius: T:\)
Data: 2012-07-24 17:06:04
jei gerai pamenu apie 10 lt kainuoja tik nepamenu vienetas ar kvadratinis metras.
Pats vis pamastau apie toki kori irengima ivaziavimui i garaza (dabar 1/2 trinkelems kita 1/2 zvyras) uzpildant kori skaldele. Bet vis susilaikau, is esmes vistiek gausis skalda plius korys - ziurek jau +- trinkeliu kaina (kad ir kokiu akcijiniu 5 cm storio, lengvai masinai pakaks). O patogumui manau vistiek trinkeles slaite daugiau tures. Trinkeliu minusas - vanduo jomis geriau tekes reikia pasirupinti pakankamu vandens surinkimu ir nuvedimu, kad per liutis neuztvintu garazas. Jie toliau pieva tai gal neiko ir daryti nereikia (jei pieva sugebes sugerti tiek vandens ir nevirs pelke).
Dar pastebijimas  koris+zole +slaitas rezultate tik vaiksciojimui (ir tai su isimtimis). Apie masina manau galima pamirsti, nes esant slaipiai zolei (o tai buna daznai: ryte/vakare iskirtus rasai, po lietaus) bus ciuozykla. Pabandyk kur lauke ant pievutes i kalniuka ivaziuoti (nesakau, kad neimanoma, bet reikia igudziu). Na bet cia mano tik pamastymai.

T:)