Tema: Re: dazu purkstuvas
Autorius: T:\)
Data: 2012-07-24 14:00:03
kiek matei nutrukusiu viniu? o medvarsciu?
Kartais pigius medvarscius besukdamas gali perlauzti arba nutraukti. Dazniausiai truksta kur sriegis baigiasi. Medis kaip zinia gyvas, jis vaiskto ir kraiposi, ziurek po metu dveiju paaiskes, kad is keturiu medvarsciu laiko tik vienas. As atrodo pirkai nepigius, bet nemazia vistiek nulakste, beveik 100 proc ten kur lentos sukosi.
O geri medvarsciai pvz lauko terasoms (esve ir pan.) kainuoja 2x tiek kiek brangiausi eiliniai medvarsciai.

O geros sraigtines/ziedines vinys laiko uztikrintai. Pabandyk istarukti medvarsti ir vini :)

T:)