Tema: Re: kraigo apsauga nuo pauksciu
Autorius: neklausiu
Data: 2012-07-23 21:14:30
"arulis" <aruliss@gmail.com> wrote in message
news:jujeve$4ev$1@trimpas.omnitel.net...
> karnizui pirkau tokiasplastikines sukas. speju ir kraigui galima panaudot.
> man neaktualu, nes kraiga emiau eternito - ten nepralys niekas. bet vat
> dabar del ventiliacijos galvoju, ar uzteks tu tarpeliu kraige.
Eternit instrukcijoje parašyta koks turi buti ventiliacinių skylių plotas
kraige. Efektyviam stogo konstrukcijos vėdinimui vienas ventiliacinis
gaubtas turi būti įrengtas 20 m2 stogo.
Vienas statybininkas sakė, kad mano neapšiltintam stogui gal pakaktų
prakirpti difuzinę plėvelę kraige paskui uždengiant ant viršaus tokią pat
plėvelę ant vertikalaus grebėsto (makarono). Gausis tarpas per grebėsto
storį 2cm ventiliacijai. Kaimynas naujam name jokių ventiliacinių gaubtų
nedėjo kiek mačiau.