Tema: Re: KKK+ akum .talpa
Autorius: M@G
Data: 2012-07-23 11:32:24
pas mane 2 po 500l talpos ant  ~100m2 grindu + 35m2 garazas su vienu
radiatorium pliusui palaikyt,sienos- roku blokelis+vata

talpa reik paskaiciuot individualiai , nors kai staciausi dejau tai ,ka
pavyko gaut pagal instaliavimo subtilybes -2 talpos palepeje virs katilines,
angos dydis i palepe ribojo pasirinkima ...