Tema: Re: Leidžiamas aukščių skirtumas tarp gretimų sklypų
Autorius: Aurimas B
Data: 2012-07-20 08:14:15
Nors situaciją sunkiai įsivazduoju, o kokiu tikslu taip daroma? šlaite
sklypai ir kaimynas visa paviršių horizontalų projektuoja? kaip bebūtų manau
tokiu atveju derinant projektą reikalaus tavo sutikimo..
Projektavom fermą, susikėlė sklypas ~1.5m vienoj pusėje, ~2 metrai iki
gretimo sklypo šlaito apačia, savivaldybėje net nepriėmė registruot projekto
kol nebuvo kaimyno sutikimo.. aišku kaimynas gali turėt daugiau pažystamų
nei tu savivaldybėje :)

o šeip yra tik reikalavimas užtikrint kad kritulių vanduo neužpiltų gretimo
sklypo, jei tas užtikrinama viskas gerai..

"AB"  parašė naujienų news:ju9r9r$kkd$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mane altitude 166 m, o jie planuoja 182 m.

AB

"Vytautas"  wrote in message news:ju9pvn$jkd$1@trimpas.omnitel.net...

tikrai 14 metru? nes bandau isivaizduoti kokiu matmenu ji turetu buti, tai
kazkaip sunku darosi isivaizduoti 5 aukstu namo dydzio atramine.