Tema: Re: termostatas vandeniu sildomoms grindims
Autorius: Night
Data: 2012-07-19 09:34:11
Neisivaizduoju, gal kad ivertinti ir grindu daviklio duomenis? Bet mano
galva nelabai to reikia. Tiesa, yra ir pigesniu situ daiktu - pvz.
http://gilius.lt/iranga/valdymo-automatika/neprogramuojami-pat--termostatai/neprogramuojamas-patalpos-termostatas_1_1_1_1_1
(sito kaina simto litu nesiekia), bet jis maitinamas nuo elementu... Tenka
juo karta i metus pasikeisti, tai jei maitinimas atvestas, turbut ziurek kad
nuo 230V butu...