Tema: Re: Saldiklis, koki rinktis su stalciais ar deze ?
Autorius: Drambliukas
Data: 2012-07-24 00:31:14
Nors ir jau seni postai bet parasysiu, gal kam pravers. Kai as domejausi radau Liebher
stovinti saldytuva su stalciais. Idomumas tas, kad kituose saldytuvuose po ir virs stalciu
yra saldantys vamzdeliai, kurie net istraukus visus stalcius saldytuva suskirsto i kelias
dalis. Lybheris turi modelius, kuriuose saldantys vamzdeliai paslepti po korpuso
plastmase - todel isemus visus stalcius - galima ideti pavyzdziui puse parselio.

"Arj" <root@ibm.com> wrote in message news:ju0e5k$k1f$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> I 200litru saldikli puse kaules - niekaip, I 200litru deze - be problemu.
> Dezes privalumas - atsidarai ir iskart matai visa turini, su saldikliu jei reikia
ieskoti buna
> problematiskiau, ypac jei dar serksno pilna :)
>
> dar kas man patinka dezej - atidarai deze, ir saltas oras lauk neina (nes jis apacioj
laikosi), su
> saldikliu tai iskart jauti kaip per kojas eina :)
>

> "bzik"  parašė naujienų news:ju0d44$ib9$1@trimpas.omnitel.net...
>
> turim ir su stalčiais, ir dėžę. Dėžė gerai visokiems negabaritininiams produktams, pvz.
daržovėms,