Tema: Re: Pamatai
Autorius: T:\)
Data: 2012-07-19 13:31:25
o is kurm nes zinome, kad ten perdanga ar pan. Gal ten isviso medinis namas su medinem grindim ant lagiu sudetom.
Ir velgi toks pamatu sisltinimas jei nera rusio, man panasu siek tiek i mados reikala. Dar gerai paskaiciuociau ar tikrai verat tiek pisliavos ir $ uz galbut sutaupyta siluma.
Pvz pas mane namo rusio sienos is pamatiniu bloku, papildomai nesiltintos. Rusio sienos 1/2 po zeme 1/2 virs zemes. Per visas ziemas nebuvo minuso. Ne garaze savaite nesildzius budavo +10+12 laipsniu. Garazas aisku budavo apie 0, prie dideliu salciu nekurenant nukristu ir gal iki kokiu -5, ir visa tai del garazo vartu. Nepamirstam, kad is zemes SS ziema ir ima siluma.

T:)