Tema: Re: Benzininis trimeris
Autorius: eimaz
Data: 2012-07-18 09:43:06
rašiau jau ne kartą kam naudoju trimerį, o kam naudoju vėjapjovę.

"CodeC"  wrote in message news:ju4hpf$bvn$1@trimpas.omnitel.net...

On 07/17/2012 11:03 PM, eimaz wrote:
> aš neįrodinėju, aš pjaunu su akumuliatorine jau antrus metus. nelabai
> suprantu ką tu man nori įrodyt? kad man reikia pirkti benzinine ar

kad nieko nereiskia ir nekeicia tai, kad tu taip pjauni. galima ir su
manikiurinem zirklem nukirpt. as su kilovatine zoliapjove kartais
papjaunu. tai ta jau pakenciama, bet ir tai tik kai zole trumpa.
jei ten pora kvadratu pjauni, tai gal ir px greitis ir nasumas.
bet trimeris tam is esmes ir skirtas, visokiem tarpam ravet.
reiktu du arus nupjaut, net nerasytum apie ji, nes turbut tris kart
pakraut reiktu ta akumuliatorini, nekalbant apie laiko sanaudas.