Tema: Re: svarkė Deca starmos 120 - gėris ar nelabai?
Autorius: astrus.peilis
Data: 2012-07-16 15:31:06
180-200A ir 4mm elektrodas tai profesionaliam naudojimui - sutinku, bet namų
ūkiui tikrai man nereiks...
Jei ką, tai per 3 eiles praeisiu, sueis...
Manualo (User Guide) eletroninio nerandu...
Įdomu, ar prie max srovės padėties 80A režimo (jis yra prietaiso max.), ar
dar yra erdvės tiems "Arc force", "Hot start"?
Teoriškai jau neturi būti iš ko tuos papildomus A išspausti...
Bet jau pasidomėjęs giliau apie svarkes ir režimus, suprantu, kad reikia
125-130A svarkės.
Kas turite manualą tos DECA, gal galite pažiūrėti dėl rankenėlės MAX
padėties ir tų "nice fyčių"?
Būsiu labai dėkingas.