Tema: Re: Šulinukas laistymui - ar verta?
Autorius: ab
Data: 2009-04-24 14:25:44
eimaz wrote on 2009.04.23 17:52:
> 100% pritarciau, man tai atrodo marazmas jau cia gaunasi. del 3m3 backos
> investuot ir zaist kazka.
> 3m3x2Lt = 6Lt. Kiek kartu per vasara ta backa prisipildys? na tarkim 10
> kartu. 10x6Lt = 60Lt sutaupymo per metus.

radau "Gitramos" lankstinuką [1], kuriame rašoma, kad vidutiniškai per
parą laistymui skiriama 14 litrų. Gautųsi grubiai per 5 mėnesius - 2100
l (2,1 m3)

Nors ir linkstu tos bačkos nedaryti, tačiau dėl ramumo įdomu būtų
sužinoti kiek maždaug realiai per tą laistymo laikotarpį išlaistoma čia
pas mus Lietuvoj (gal kas turit pasistatę tą atskirą skaitliuką želdinių
laistymui)? ;)

[1] http://www.laistymas.lt/bin.php/id-170/