Tema: Re: elektrikas rastiniam namui
Autorius: Kęstas
Data: 2012-07-05 13:05:07

> dariau kai jau buvo namas pastatytas, tik nerbuvo grindu. ir kam reikalingi
> laidai nepalikantys degimo? juk jei jau bus blogas kontaktas ir kais laidai,
> tai bus nesvarbu ar nepalaiko degimo ar palaiko, o beto darant kaip sau
> niekas neturi kaisi.

ir man taip atrodo, bet šioje srityje esu absoliutus nemokšla ir tai, kad man kažkas kažkaip atrodo, nieko nereiškia. tiesiog girdėjau, jog atitinkamuose statybos reglamentuose taip nurodyta - vaidinasi, kažkas, kas reikalą išmano nepalyginamai geriau už mane, galvoja, jog taip geriau. be to, reglamentas yra reglamentas.
šiaip pas mane daugiau nei pusė laidų yra tie netinkamieji, išvedžioti, kai dar nebuvau girdėjęs apie reikalavimus, tačiau man niekada nereikėjo namo nei pridavinėti, nei drausti.