Tema: Re: GSM signalizacija ar modulis?
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-07-09 08:14:01
On 2012-07-05 15:21:57 +0300, Signalizacija said:

> Nejauti, kad nusisneki ir gausiai.

Nejauti, kad net nesupranti, kas labiausiai uzp..sa vartotoja. Na, bet
tu tai instaliuojojas. Tau p...xui. Svarbu pigiai.

> Ypac del reakcijos i aliarmus.

O tu bent zinai, kaip reaguojama i tavo "tobulu" instaliaciju aliarmus?

> Kiek suprantu tavo patirtis kruvos melagingu suveikimu i kuriuos
> neverta reaguot.

Tai tu manai, kad i tavo visus klaidingus suveikimus kas nors reaguoja
ir vaziuoja savininkas??? Ar apsauga (kuri po kelinto klaidingo
suveikimo pasiuncia savininka remontuotis apsauga (kokia 3 val
naktiesa) ...   Ar vazines  kiaura nakti kas 30 min savininkas, kai
prasideda klaidingi suveikimai (ir nakti tu vaziuosi sutvarkyti jo
signalizacijos)???  Ir, jei esant rimtam objektui sugedus singalkei kai
kurios apsaugos firmos dar gal pastatys ekipaza, tai savininkas (kuris
nesinaudoja apsaugos fima, o pats reaguoja i zinutes tikrai prie
objekto duru nemiegos.  Taigi sveikinikai ir plojimai sudarankiams,
kurie siulo suduva, ir dar drista irodineti, kaip tai yra gerai. Pojame
atsistoje.

> Fantastika , Sveikainimai, plojimai

Audrius K.

P.S. Si diskusija prasidejo apie GSM singalizacija, kuri neprijungta
prie pulto ir tik siuncia zinutes i savininko telefona. Kaip ponas
Signalizacija turetu suprasti, 24val per para signalizacija
remonuojancios firmos taip pat nera. As jau matau  savininka, mieganti
ant kilimelio prie duru pradejus durniuoti kokiam jutikliui...  Ar
ponas signalizacija mano, kad jutikliai negenda ir yra amzini? Dar
karta plojimai uz geras zinias apie jutikliu patikimuma...