Tema: Re: arlito ir pan. naudojimo skirtumai
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-07-04 12:30:15
O tu perskaitei draudimo sutartyje tą tekstą smulkomis raidėmis. Ar esi
tikras, kad pvz gaisrininkų išvadose gaisro priežastis bus parašyta "dėl
netvarkingos el. instaliacijos" ir tai bus pripažinta darudiminiu įvykiu?
Mano advokatai taip pakratė draudimo įmones, kad finale draudimo įmoka
pašoko kone dvigubai, bet užtai beveik visos nelaimės tapo draudiminiais
įvykiais.
Taip, kad reikia ir pačiam saugotis.