Tema: Re: Plastikiniai Langai
Autorius: pVytautas
Data: 2012-07-01 22:53:20
Viskas priklauso kur tu ji desi jei i blokini daugiabuti tai teoriskai
gali gautis langai sandaresni uz siena. Jei i nuosava nama tada aisku
galima svarstyti kuo sildaisi ir kokia itaka bus vieno ar kito varianto.
Kas link Alphaline pasisinkimas tikri bus geras nes pats profilis ok
svarbu kad stiklai butu 44 arba 48mm ir ne mazesni.
Bet aš sau imciau greiciausiai kazka plonesnio su 3 stiklais ir ne
maziau nei 40mm paketu optimaliai 44mm.

Visa kita yra pagaminimo kultura galima ir is prasto proflilio
pakenciamai pagaminti ir atvirksciai gera sugadinti.
Siai dienai begciau toliau nuo megrame produkcijos. Brangu ir kokybe
kritusi.

V.