Tema: Re: grindu betonavimas
Autorius: Leon
Data: 2012-06-30 18:33:45
pasidalinsiu kaip as padariau :). Nuo pat pradziu norejau daryti
juodgrindes: tankini grunta, plevele, betonas. Klausiau cia, klausiau
draugu, kurie statosi, daugumos nuomone - bereikalingas pinigu ismetimas,
uztenka daryti: tankini, plevele, polisterolas, folija, sildoma sistema ir
betonas (gal kazka ir praleidau, bet cia principiniai). Buvau jau
apsisprendes taip, bet vienas statybinks sako esu mates, kai nuseda grindys
apie 10, 20 cm.... Plintusai lieka, o girndys nusedusios :). Tipo, jei
darysi juodgrindes, tai ir pasedus gruntui, jos pacios is savo plokstumos
laikys...Nezinau kiek cia tiesos tame, gal ir lochatronas, bet pas mane
auksti gruntiniai vandenys, tai surizikavau papildomais 3 - 4 K Lt, ir
pasidariau....