Tema: Re: Perdanga
Autorius: eimaz
Data: 2012-06-29 16:13:03
nežinau iš kur tu čia tokias kainas gavai, paskaičiuok ar tikrai 240m2? :)
nes aš vien už plokštes GKG-3 sumokėjau 10.500Lt su atvežimu, bet gavosi
~100m2 pas mane.

"Polikarpas Matvejevicius"  wrote in message

Oho, beveik dvigubai brangiau m2 už gatavas gelžbetonio perdangas.
Aišku, pasiteisina jei namo konfigūracija sudėtingesnė ar privažiavimo
kranui nėra.
Kiek pamenu prieš kelis metus už ~240 m2 perdengimo sumokėjau ~10 000 Lt
plokštės + 150 atvežimas + 600 kranas + 1050 mūrininkams (plokštės
padėjimas 70 lt). Ir darbo prie jų realiai pusdienis, po to iškart
galima mūryti sienas toliau.