Tema: Re: Faneros pjovimas
Autorius: gopas
Data: 2012-06-25 16:09:49
Trupa.

Variantas su diskiniu pjūklu pirma įpjaut negiliai, tada iš kitos pusės pjaut jau per visą storį, bet buitinėm salygom su paprastu rankiniu
pjūklu bus sunkoka pataikyti į tą pačia tiesę:) Vieną kart bandžiau, nelabai pavyko. Gal tiesiog pasiruošt rimčiau reiktų.

Gal tikrai variantas būtų iš apačios prisukt kažkokia faneros juostą ir tada pjaut.

Šiaip ar kitaip, aviliui manau dzin, kad vidinėje pusėje bus truputi aptrupėję...