Tema: Re: Paskirties keitimas
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2012-06-25 14:54:15
O kažkur plačiau apie ūkininko sodybą įmanoma paskaityt?
Jaučiu tada reikės ūkininko pažymėjimo kokio ar smth?

взятка = kyšis ;-)

"Paulius Zaleckas"  wrote in message

On 06/25/2012 12:49 PM, Atlepausis@wrk wrote:
> Sveiki.
> Neseniai buvo diskusija apie sklypo paskirties keitimą, ale wlmailas
> neberodo threado.
>
> Gal kas atsimenat ir apibendrintai galit primint kokie maždaug skaičiai
> (laikas metais/mėnesiai ir pan., kaina (su vziatkėm, be jų) ir t.t.).

3-6K (kas tos vziatkes?), man greit bus 12men, bet jau ir pabaiga lyg
matosi. Siaip del laiko, tai neatmetu ir architekto kaltes.

> Ir ar verta/neverta :-)

Jei nieko nestatysi, sklypo neparduosi, tai aisku - neverta.

> Įdomu sklypas su namo likučiais

Kas ten tam sklype, tai turbut px... Svarbiausia, kad bendrasis planas
leistu keisti. Nu araba jei 50a ir daugiau, tai nieko nekeiti, o
ukininko sodyba darai.