Tema: Re: Skardine horizontaliu profiliu tvora
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-06-25 08:57:04
O kodėl ne medis? Medis atrodytų žymiai patraukliau, net ir patamsėjęs nuo
laiko jis neprarastų savo šilumos. O metalas, na jis šaltas ir be sielos.
Mano kieme vaikai mėgsta krepšinį lošti, kamuoliui atsitrankus barškėtų
visas kiemas :), janesnysis per tokią bet medinę kasdien laipioja,
įsivaizduoju kaip jis palaipiotų per metalinę. O per stiprią liūtį ji
kartais nebarška?