Tema: Re: del grindjuosciu kainu
Autorius: Daliokas
Data: 2012-06-22 15:09:42
Savaitgali kaip tik pirkau "balinto ąžuolo" grindjuostes medžio centre
Vilniuje. Jau ir nulakuotos ir nubeicuotos pagal mano grindis (balinto
ąžuolo parketlentė) :) Kaina po 12 lt/m. Aišku pirkau mežesne kaina,
nuolaidą pritaikė :) ėmiau 55 metrus. pagal medį tai paviršius balinto
ąžuolo, o pats masyvas manau pušis, bet kadangi ant plintusu vakščioti
neplanuoju tai manau laikys ilgiau nei pačios grindys :) tik neįsitikinęs
dėl pačio akuščio - ar 6 cm.

Manau nuo tavo metrų kiekio dar ir nuolaidą neblogą gausi.

DJ