Tema: Re: NT brokerio vilniuje
Autorius: st
Data: 2012-06-22 10:24:01
nu skaitau skaitau, tas brokeris visisikai nereikalingas, ju darbas tik
trugdo! per juos visada sugedes telefonas, kai ieskojau busto, tik ir
ziurejau kur be tarpininku, nes ir brokeriu tikros info nesuzinosi. plius,
paraso butui reikalingas remontas, tai puikus butas isirengti pagal savo
skoni! koks cia privalumas? ir pas visus ramus ir tvarkingi kaimynai, langai
jei rytai tai bus pietryciai, jei i vakarus, tai i pietvakarius, silti ir
sauleti butai (vomit), senuose rajonuose aplink darzeliai, mokyklos ir
parduotuves. VISUOSE senuose rajonuose tas yra, maxima ant kiekvieno kampo.
dar pridesiu, kai ieskojausi, tai aruoda skaitai kas pora val ir ieskai
nauju skelbimu. taip kad pats idejes skelbima, nepastebetas neliksi. taip
daro visi, filtruoja 1-3d skelbimus ir ziuri kasdiena.

jei gyveni tam paciam mieste, nusiperki ezi, idedi skelbima, susitari su
interesantais vakarais ir parodai ta buta, kas 15min 4 zmonems, ir viskas.
no big deal. ir per tuos kelis vakarus sutaupai 2-3 gabalus. manau verta.
beje, jei nenori, paimi mane ir as uz 3 gabalus is kauno atvaziuosiu tavo
buto parodyt.