Tema: Re: Santechnika: PPR klijavimas?
Autorius: Evaldas
Data: 2012-06-21 22:09:39
Jeigu jau kitaip neiseina ir tenka daryt chaltura tai as paimciau paprasta
lituokli kokiu >60W isleisciau vandeni ir uzlydyciau ta varvancia siule
negailedamas lituokliu pakaitint kiek galima giliau.
Su silikonais cia nepadarysi nieko.
Cianoakrilato klijai atseit klijuoja polipropilena, bet man kazkodel atrodo,
kad polipropilenas kaip ir jo giminaitis polietilenas nesiklijuoja niekuo.
Tik virinasi.