Tema: Re: grezinys su daznio keitikliu
Autorius: linasz
Data: 2012-06-21 14:52:59
kai tas vanduo pigus gaunasi, mes tai naudojam ir naudojam, tai kada jis ten
uzsistoves, gyvenam 2 + 2 vaikai, bet dar mazi. Siaip automatikos sudirbimas
toks buna BUM, bet aisku del to ne problema, slegio skirtumas irgi nera
labai didelis, uzkrauna iki 4,1 ir isijungia nuo 3bar . tai gaunasi kad jis
is ten vis tiek visas neisteka, tai gaunasi kad 100l hidroforas bet darbinis
turis jauciu kok 50l . nors as gal nesuprantu principo...