Tema: Re: Vamzdziu sujungimai
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2012-06-21 08:58:25
Su tiesiom rankom užsriegsi nesunkiai, linai kainuoja 8-15 Lt (priklausomai
nuo kiekio), pastos tūtelė iki 10 Lt. Pabandysi vieną antrą sriegį
(blogiausiu atveju pažėk jotūbėj, garantuotai bus krūva video).

Boileris kombinuotas? Aš nesu super didelis specas, bet PPR'u bijočiau
aprišinėt, kad nebūtų fokusų kai iš katilo gerai užkais vanduo. Nu bet čia
rašau su šakėm ant vandens, nes neaišku kokia situacija ten pas tave ir t.t.
Bent man tai varis atrodo 100 kartų gražiau nei ppr, bet deja varis kainuoja
daugiau. PPR'ui aparatą išsinuomot rasi nesunkiai, detalėmis taip pat daug
kas prekiauja.
Jei darysi variu, tai iki D28 vario dar sulituosi su dujine "lietlempe" ir
minkštu litavimu. Ermitaže esu matęs 35-50 Lt ribose (tik xui znajet kaip
jos dega, nes pas mane yra to paties gamintojo dvi lempos (67 Lt VS 106 Lt),
tai brangesnė liepsną koncentruoja labai gerai, ir reikiamam taške gauni
aukštą temperatūrą, o pigesnioji - greičiausiai skirta svilint kiaulėms).
Lydmetalio mažai kaži ar rasi nupirkt, kas vėl bus 50-100 Lt intervale,
fliusas dar keliolika Lt. Jei didesnis diametras nei D28 tai su viena lempa
bus sunku pakankamai įkaitint.

Dar yra variui veržiamos detalės, tai su 2 raktais užverži ir :zjbiukas:
Tiesa, veržiamos šiek tiek brangesnės už lituojamas.

Sėkmės.

"Night"  wrote in message news:jrt4uq$qro$1@trimpas.omnitel.net...

Tobulinsiu katiline, statysiu akumuliacine salia KKK. Yra noras pasidaryti
paciam. Patarkit, del vamzdziu sujungimu:

1. Katilo aprisimas padarytas is juodo metalo 1" vamzdziu - tai nusiperku
vamzdzio, issinuomoju/nusiperku rankine (ar coliniams jau reiktu
elektrines?) srigpjove, alkuniu, movu ir t.t. - turint tiesias rankas
pavyktyu pasidaryti? Ar kazko nezinau?

2. Boilerio pajungima reikia daryti variu, kaip suprantu. Kaip ten jis
jungiamas? Virinamas su spec. lydmetaliu su autogenu? Priemoniu neturiu.
Autogena gal galima koki kur su balioneliais buna ar cia toks netiks? Ar
nesukti galvos ir daryti is polipropileno virinamu vamzdziu?

Dekui uz isakytas mintis.