Tema: Re: Boileris ant apsiltintos sienos
Autorius: Ostapas
Data: 2012-06-20 11:38:33
Tas tiesa, bet realiai tai vistiek px. Silikatiniai blokeliai būna
išlengvinti - Siliblokas M25 turi 9 skyles. Ploniausioj vietoj man regis 4cm
gaunasi, jei ant skylės pataikai (garantuotai gręžiant dar išskyla viduj,
tai turbūt lieka tik kokie 3cm)
Aš gręžiau kiaurai sieną ir kabinau ant smeigių, nes boileris kabo virš
laiptų į rūsį (t.y. virš galvos).