Tema: Re: dalikline sildymo sistema (renovacija)
Autorius: Laimis
Data: 2012-06-19 18:51:43
Ram rašė:

> Sitas santykis nusprendziamas bedrijos susirinkime.Mus name tik irengus
> buvo 20/80 ,po to 50/50 ,kelis praejusius sezonus 35/75.

Bet vis tiek man paaiškink, gal esi kur plačiau domėjęsis, net jei kai
santykis 20/80, tai ką tie dalikliai realiai fiksuoja, jei šiluma per
šiluminiu požiūriu kiauras pertvaras vaikšto kur jai labiau norisi?
Kai/jei kaimynas taupo (nusisukęs ant minimumo; beje, koks jis
gaunasi?), tai tu iš esmės šildai jo kambarį ir atvirkščiai. Man atrodo,
kad iš principo tokia sistema, jei „permatomos“ pertvaros/perdangos,
nėra teisingesnė, nei šilumos kiekio išdalinimas pagal buto plotą. Dar
suprasčiau, jei sistema būtų sofistikuota ir vertintų šilumos
vaikščiojimą pagal šilumos nuostolius (gretimų butų sienų temperatūras)...