Tema: Re: Nugeležinimo filtrai
Autorius: vaidas
Data: 2012-06-19 01:12:06
Filtrai ekologiski, galima leisti vandeni i biologini nuoteku valymo
irengini.
Yra modeliai iki 2 mg Fe,  iki 3 mg Fe ir su didesniu Fe kiekiu - gelezis
isvalomas su jonizatoriumi, net prie dideliu gelezies kiekiu.

Kalio permanganatas yra chemija, geriau nenaudoti, o suspaustas oras naudoja
papildoma elektra + triuksmas.