Tema: Re: To mindau / blenderis
Autorius: Atlepausis
Data: 2012-06-18 22:15:36
OK supratau, kad W reik daugiau.
Dabar klausimas dėl brando (nors, kaip mindau rašė, vien pagal brandą spręst
negalima, bet sakykim jei imt panašų kainų lygį +-100 Lt, tai manau galima
lygint ir pagal brandus).
Mano akimis žemėjimo tvarka populiaresnius dėliočiau taip: Braun > Moulinex
 > Bosch > Philips > Kenwood > klatronikai skarletai ir pan.
Už akių užkliuvo vienas Zelmer blenderis 700W. Kas čia per brandas? Kas per
brandas yra ARNICA ORBITAL? Lenkijoje gyvenantis kinas?
Yra tų Boschų už šiek tiek daugiau nei 100 Lt, bet jie komplektuojami su
priedais, kurių nereikia. Tai atmetus papildomų bliūdų kainą, Boschas
kainuotų panašiai kaip Zelmer, bet atgraso nematytas brandas :/