Tema: Re: Q: akumuliatorinis suktuvas Bosch iš IKI už lipdukus
Autorius: T:\)
Data: 2012-06-18 15:33:39
Matvejevicius visiskai teisingai pasake - akumuliatorinis suktuvas turi dirbti pastoviai, nes kai reikia tik kartais, tai pasirodo idetas akumas jau issikrove, o jei yra antras tai jis rupuze pasirodo irgi neikigalo pakrautas ir susukus kelis varztus isleidzia gara. O kraunasi kokia 3-4 valandas. Finale suki su atsuktuvu. (arba buna, kad antras akuma nusodini per 1 val sukdamas kokius didesnius varztus, o kitas akumas kraunasi 3-4 val. ir dar nepasikroves). Cia tas galioja butent visokiems suktuvams uz 100-200 lt. Brangus tuo ir gerai, kad geri akumai, pakrovimas greitas.
Kadangi del keliu varztu sukiojimo brangaus nesinorejo pirkti, kentejau su drele, paskui isigyjau skilo laidini suktuka. Kolkas laiko (nors skilo nemegstu). Man jis pasiteisino, nes pries tai buvusius 2 suktukus uz pigiai teko ismesti del tu paciu akumu bedu.

T:)