Tema: Re: Del boilerio kombinuotoje sildymo sistemoje
Autorius: CatBlack
Data: 2012-06-18 09:29:26
Ta prasme vienu metu veikia dujinis ir KKK?

"Night" <vkumpikas_nospam_@gmail.com> wrote in message news:jrmffl$fad$1@trimpas.omnitel.net...
Del integruto boilerio i akumuliacine - aciu, bet as del principines schemos
klausiau. KKK su dujiniu pas mane apjungti automatika, kaip kad dirba
"kartu" galima sakyti be problemu, nesupratau, kodel jie kartu dirbti negali
:) Dujinio boilerio iekelti neiseina