Tema: Re: Zvyras
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-06-18 08:57:45
pasienio rajonuose tai dar tikiu, bet kad iki kokio Vilniaus apsimoka vezt,
tai sunkoka butu patiket. Nebent kuras is Baltarusijos. Va atsiverciau
tarifus. Uz zvyra 1,12 Lt uz kuba. Tai cia juokas, o ne tarifas, net jei ir
dar du kart padiddintu nieko jis daug neitakotu.

"Tomas"  wrote in message news:jrlg9d$rqb$1@trimpas.omnitel.net...

Cia kubiliui aciu pasakyk uzh 2-3 kart padidintus gamtiniu ishtekliu
mokescius. Kelininkai zhvyra bei smeli vezha ish Lenkijos dabar, nes
konkreciai apsimoka.