Tema: Re: baltinos dailylentes
Autorius: monaxas
Data: 2012-06-16 21:05:39
Mano žiniomis, Nilma yra Kaune prie HESo.

"Kęstas"  parašė naujienų news:jrifbk$js5$1@trimpas.omnitel.net...

> Sau turbūt imčiau iš http://www.nilma.lt/gaminiai/dailylentes/ ir
> balinčiau pats

jeigu neklystu, jie irgi gali išbalinti, nors reikėtų tikslintis...
tik dar pridursiu ne į temą, kad vis tik Nilma yra Kretingoje berods. pats
labai norėjau iš jų pirkti praėjusį rudenį, nes jie vieninteliai man
reikiamą variantą Lietuvoje turėjo, bet neapsimokėjo dėl labai tolimo
atvežimo (į Aukštaitiją). o toj pačioj Aukštaitijoj išsiskyrė toks Tigmis
nuo Molėtų, kurį meistrai labai gyrė - tai pas juos kainos buvo užlaužtos ir
lankstumo nerasta, nes jie toks jausmas nejautė jokios konkurencijos iš
Nilmos. atrodo, maža šalis, bet... :/