Tema: Re: Ekovata slapiai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-06-15 14:57:08
> šlapias būdas suslūgimo nerodo. Bet nelabai įsivaizduoju kaip jį naudoti ten, kur vata negalės išdžiūt. Lauko sienos bent kelias dienas džiūvo.

As galvoju ekovatos kelis cm paskleisti virs perdangos, deti plevele ir
polistirola ir betonuoti palepes grindis. Virs svetaines neturiu
perdangos tai noriu privaryti ekovatos virs pakabinamu lubu. Lubos
pakaltos su garo izoliacija, bet nelabai ten ka izoliuos, o ekovata kai
kas teigia, gali buti naudojama ir be garo zizoliacijos. Tuo tarpi vatai
sudrekus kelis procentus jos silumos varza krenta kelaisdesimt procentu.
O tuos kelis procentus per sukalta garo izoliacija vata pas mane gaus.