Tema: Re: Kiek kainuoja isarditas metalinis garazas
Autorius: neturiu
Data: 2012-06-15 11:34:24
teko pirkti du garazus.
vienas kainavo 700lt
nusikelimas kiek pats susiorganizuosi ir kur tau reikia vezti.
Man vezimas 80km, nukelimas, pastatymas i vieta kainavo 500lt
Antras garazas kainavo 300lt(padengti isiskolinimus).
Paiskelbk pazystamiems, darbo kolegoms kad ieskai garazo, buna kartais
neblogu varintu.
dar reiktu pavazineti per garazu bendrijas, bendrijos pirmininkas kartais
turi neblogu variantu.(uzsiminka kad bendrijos pirmininkas kazkiek gaus nuo
sandorio)

"aviliux" <aviliux@takas.lt> parase naujienu
pranesime:jrekmr$9th$1@trimpas.omnitel.net...