Tema: Re: Elektros kabelis ir kiti kabeliai
Autorius: Uu
Data: 2012-06-14 11:41:48
Ne vien tik mechaninis pažeidimas gali būti blogai.

Keičiantis srovei jėgos kabeliuose kinta jų kuriamas elektromagnetinis
laukas. Jei srovės šuolis didelis - tai ant tų šalia einančių LAN/TV/etc
kabelių gali susiindukuoti toks impulsiukas, kad sudegs kas nors telike
ar kompo tinklo plokštėje.

Mano manymu, tai yra šiokia tokia tikimybė, jog sudegs elektronika (TV
ar PC). Labiausiai tikėtina, kad tuomet, kai jėgos kabeliu tekės didelė
srovė (bus didelė apkrova) ir dings elektra (pvz. "automatas" iššaus).